У МІМ-Київ стартувала корпоративна програма навчання представників Всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа ЛЖВ»
У МІМ-Київ стартувала корпоративна програма навчання представників Всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа ЛЖВ»
20 липня 2016Це вже друга корпоративна програма для мережі ЛЖВ. Про результати першої програми для організації, «новий» МІМ та поставлені перед слухачами задачі на даній програмі зазначила у вітальному виступі президент МІМ-Київ Ірина Тихомирова: «Під час першої програми ваша організація тільки починала свою діяльність. Тож вона була розроблена для управлінців, що працювали над розширенням роботи об’єднання. Минуло 10 років – організація уже зовсім інша: відома, регіональна, могутня. Перед вами постало нове завдання: як розвивати власні бізнеси. Це ознака мудрої організації, яка прагне заробляти сама, а не працювати тільки за рахунок грантових коштів. За ці 10 років змінився і МІМ. Хоча ми і досить молоді, нам всього 27, але, зважаючи на міжнародні акредитації, партнерські відносини з іноземними бізнес-школами, можемо говорити про те, що ми дійсно міжнародна школа в Україні – не та, яка «прийшла» з-за кордону, а та, яка створювалась і розвивалась тут. Щоб якомога більше адаптувати програму до ваших потреб, ми намагалися зробити все, щоби вам було цікаво, корисно і маркетинг став для вас дієвою зброєю у побудові успішних проектів».
Розпочалося навчання 16-ти представників громадських та благодійних організацій з Києва, Черкас, Кривого Рогу, Дніпра та Львова з курсу «Стратегічного маркетингу». Викладач Бізнес-школи МІМ-Київ Андрій Длігач зосередив увагу слухачів на тому, що сьогодні цікавить споживача та ключових принципах побудови дієвої маркетингової стратегії проекту.
Після занять своїми думками стосовно майбутнього навчання поділилася виконавчий директор київського відділення ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» Лада Булах: «Ми отримали пропозицію від міжнародної організації Pact навчати нас створенню соціальних підприємств. Ключовою метою таких підприємств є отримання прибутку не з метою збагачення, а з метою стабілізації фінансового стану неурядової організації і незалежності від тотальних донорів. Побачивши, як це працює в Америці, вирішили, що це можливо і у нас. Та через брак знань саме у бізнес-сфері ми (навіть ті, хто вже має невеликі стартапи) зіткнулися з деякими проблемами. Для того, щоб відкрити прибутковий бізнес, навчитися створювати затребуваний для споживача продукт та продавати його, ми звернулися до МІМу. Ми сподіваємося, що завдяки новим знанням кожен з нас зможе створити продукт з унікальною характеристикою, купуючи який людина отримає не просто товар, а внесе свій вклад у роботу благодійних програм».