«Точки контакту бренду. Дрібнички, що продають або вбивають ваш бізнес»
2 листопада студенти, випускники та гості МІМу зібрались на перше в цьому навчальному сезоні маркетинг-кафе.
03 листопада 2016На відміну від минулих зустрічей у такому ж форматі, де обговорювали глобальні теми (стратегії, концепції і т.д.), цього разу увагу приділили дрібницям – дискутували про точки контакту бренду. Адже кожного разу, коли клієнт будь-яким способом контактує з компанією, виникає точка контакту; і вона стає своєрідним «моментом істини»: клієнт приймає рішення – починати/продовжувати працювати з вами чи перейти до ваших конкурентів.
Експертами зустрічі виступили: Вадим Савельєв, Наталія Бухалова, Олександр Рябухін, Олексій Виноградов та Марина Шиянь. Вони поділилися власним досвідом управління точками контакту (персонал, індивідуальна комунікація директора компанії із клієнтами, упаковка товару, вивіска, техобслуговування) та яскравими кейсами інших компаній, які і наштовхнули на більш глибокі роздуми. Серед головних питань, які розглянули учасники маркетинг-кафе: точки контакту, які викликають WOW-ефект, на якому етапі комунікації з клієнтом відбувається найбільше помилок та як їх мінімізувати, а також точки контакту після здійснення покупки. Дискутували довго – про неочікувані, негативні, «фішки» - кожен представив яскраві приклади та нові ідеї на загал. Приділили увагу і соцмережам, які нині є чи не головною онлайновою точкою контакту, і штучним чергам, а ще з’ясували, що іноді навіть правильно виконана робота створює WOW-ефект.
Ніхто не знає, в який момент спрацює точка контакту: треба обов’язково над ними системно працювати, щоб забезпечити позитивну і якісну взаємодію з клієнтами, яка змусить запам’ятати вашу компанію і купувати саме ваш продукт. Дискутували більше 2 годин, а саме в таких палких дискусіях народжуються задуми і для своєї компанії, тож впевнені, що кожен повернувся, як мінімум, з однією ідеєю для роботи.