Стратегічний маркетинг: майстер-клас від Консалтинг-центру МІМ
07 червня 2018
Вчора, 6 червня, у Бізнес-школі МІМ відбувся майстер-клас «Стратегічний маркетинг. Як розробити дорожню карту?», який проводив Вадим Савельєв, викладач МІМ, експерт Консалтингового центру, бізнес-консультант з маркетингу.
Консалтинговий центр – проект Бізнес-школи МІМ, спрямований на практичну підтримку бізнесу випускників та слухачів Школи. Команда фахівців, об’єднаних цим проектом, надає консультації у декількох напрямках, зокрема з маркетингу, фінансів, управління бізнес-процесами тощо.
«В рамках кожного напрямку ми раз на квартал будемо проводити майстер-класи. Вони відрізняються від тих, які зазвичай проводять інші консалтингові компанії, адже мета цих майстер-класів – не залучення нових клієнтів, а допомога МІМівцям у розвитку та підтримці їх бізнесу», - зазначив Євген Толчінін-Бурунський, керівник Консалтингового центру.
Консалтинговий центр МІМ було створено нещодавно, однак його послуги уже користуються значним попитом серед спільноти випускників. Сама поява даного проекту обумовлена зацікавленістю колишніх та нинішніх слухачів Школи до залучення викладачів у свою підприємницьку діяльність з метою ефективного впровадження тих інструментів та методик, з якими вони познайомились під час навчання.
«До викладачів МІМу постійно звертаються із проханням допомогти, надати консультацію. Тож ми вирішили створити окрему структуру, яка б системно працювала із цими ініціативами. Такою структурою став Консалтинговий центр», - наголосив Олексій Виноградов, Віце-президент Бізнес-школи МІМ.
«Це внутрішній проект, створений для МІМівців. Той ресурс, що ми маємо, а це в першу чергу викладачі Школи, є обмеженим. Саме тому ми спрямовуємо нашу діяльність на цільову аудиторію – наших випускників та тих, хто ще навчається у МІМ», - додав Олексій.