Слухачі програми SE MBA повернулися із закордонного навчального модулю

Цьогоріч двотижневий навчальний закордонний модуль слухачів програми МВА для власників бізнесу відбувся у двох південноафриканських містах – Стеленбош та Йоганнесбург.

10 травня 2017

Знайомство з Африкою розпочалося у Йоганнесбурзі – індустріальному серці країни. До слова, цьогоріч навчання МІМівців відбувається тут вперше, приймала гостей GIBS Business School. Ключовою темою під час лекційних занять стали динамічні ринки. Саме вони готують бізнес-лідерів із унікальними управління талантами. Тож під час візитів до провідних компаній слухачі визначали, якими навичками повинні володіти такі лідери, щоб вести свою компанію, і з якими ключовими проблемами стикаються та як нівелюють їх власники і менеджмент компаній.

Мета в цій сесії, щоб виділити деякі з навичок, необхідних для провідних компаній в цих ринках, а також визначити деякі з ключових проблем, з якими стикаються керівники бізнесу.
Логістичний центр компанії Woolworth. Woolworth– міжнародна мережа роздрібної торгівлі. Під час бесіди із керівництвом центру слухачів вразив базовий підхід в роботі таких центрів. Їх завдання полягає не стільки в ефективності, скільки в задоволенні потреб клієнта. Вони збирають інформацію про замовлення з усієї країни, кожен із магазинів вказує тільки ту кількість продукції, яку стабільно купують. Тож виходить, що вантажівки з товаром можуть бути фактично напівпорожніми, і тут не дивно зустріти неповні упаковки з продукцією. Однак цьому є логічне пояснення: для компанії важливіше утримати клієнта, який точно прийде і купить своє свіже молоко. І компанія дійсно може собі це дозволити за рахунок об’ємів і лояльності покупця (капіталізація компанії 7 млрд доларів).
Біржа Йоганнесбурга – одна із найбільших бірж у світі. Під час візиту до JohannesburgStockExchange зосередилися на питаннях екології та сталому розвитку. Адже серед інших обов’язкових вимог для виходу на цю біржу головними є спеціальні вимоги, пов’язані з екологічними стандартами та стандартами стійкого розвитку.
У Стеленбоші навчання МІМівців традиційно відбулося в University of Stellenbosch Business School. Під час лекційних занять з африканськими викладачами говорили про стратегії сталого розвитку, лідерство, що базується на цінностях, про брендинг і маркетинг в Африці, і звичайно, туризм.