Слухачі бізнес-школи МІМ вивчають новітні тренди в Digital-трансформації бізнесу

Курс є частиною оновленої програми МВА та входить до пакету курсів корпоративних програм Бізнес-школи МІМ.

18 квітня 2019

65% найбільших світових корпорацій з рейтингу Forbes Global назвали цифрову трансформацію головним пріоритетом своєї стратегії розвитку. Про те, як завдяки використанню сучасних підходів до організації ІТ-інфраструктури, застосуванню Data Science і штучного інтелекту можна вирішити прикладні задачі рітейлу, e-commerce, виробництва і дистрибуції дізнаються слухачі нового курсу МІМ «Digital-трансформація бізнесу».  

Курс є частиною оновленої програми МВА та входить до пакету курсів корпоративних програм Бізнес-школи МІМ.

Курс «Digital-трансформація бізнесу» присвячений технологіям розуміння клієнта через інструменти сервіс-дизайну, дизайн-мислення та практикам впровадження інновацій у корпоративному середовищі.

Розробник та викладач курсу – випускник Бізнес-школи МІМ, Андрій ГУБІНСЬКИЙ.

Андрій — експерт з digital-трансформації бізнесу. Останні кілька років займається консалтингом стартап-проектів в питаннях організаційного менеджменту і формування стратегій виходу на ринок.

«Інновація — будь-яка ідея, яка змінює існуючий порядок речей, цікава споживачу і приносить гроші компанії. Оскільки кожна ідея спричиняє зміни, люди схильні опиратись її впровадженню. Вони не хочуть виходити із зони комфорту. Тому на кожному етапі реалізації будь-якої ідеї є ризики, пов'язані з організаційною культурою, поведінкою в команді, ринковими, громадськими та особистими обмеженнями. В межах курсу я розповім про те, як управляти цими ризиками за допомогою технологій, і в чому вони зможуть допомогти втілити ідею в життя», — розповідає Андрій.

На його думку, будь-які зміни в компанії потрібно починати з технологічного та сервісного аудиту. Якщо існує запит на інновації, то потрібно чітко визначити в чому вони полягатимуть. «У когось можуть бути проблеми з делегуванням і з відсутністю метрик, КПІ для оцінки персоналу. Якщо структура компанії фактично не вибудувана, то доведеться починати з цього», — коментує викладач.

За словами Андрія Губінського, курс зможе дати розуміння того, які технології можна застосувати в конкретному бізнесі, як вони можуть вплинути на клієнтський досвід і як цей досвід оцінювати.