Щоб не читати про себе поганих новин… Поради бізнесменам від Андрія Куликова

Бізнес-школа МІМ запросила відомого телеведучого, а нині – медіаменеджера Андрія КУЛИКОВА розповісти слухачам програми Senior Executive МВА чим живе сьогодні український медіаринок, який з напрямків у цьому бізнесі, на його думку, є перспективним і чому він пішов з телебачення у радіо.

10 грудня 2018

Бізнес-школа МІМ запросила відомого телеведучого, а нині – медіаменеджера Андрія КУЛИКОВА розповісти слухачам програми Senior Executive МВА чим живе сьогодні український медіаринок, який з напрямків у цьому бізнесі, на його думку, є перспективним і чому він пішов з телебачення у радіо. Крім того наш гість поділився з слухачами «секретами» журналістського цеху, а зокрема дав поради щодо стратегії, якої, на його думку, мають дотримуватися ТОП-менеджери та власники бізнесу, аби не бачити в медіа про себе поганих новин.

Нагадаємо, улітку 2016 року успішний та відомий телеведучий Андрій КУЛИКОВ покинув телебачення, зокрема - проект «Сводоба слова» на телеканалі ICTV, і повністю перейшов працювати на радіо. Сьогодні Андрій КУЛИКОВ – голова правління медіапроекту «Громадське радіо».

Не робіть ту ж помилку, що роблять більшість багатих українців та політиків – зауважив Куликов - «не недооцінюйте радіо та його вплив на політичний та суспільний ландшафт в країні».

«Наші медіавласники переважно в радіо не вірять. Вони воліють мати справу з телебаченням. Коли я йшов з ICTV, то мав розмову з Віктором Пінчуком. Він мене відговорював: що ти знайшов у тому радіо, воно ні на що не впливає…, - розповів Куликов. - Це – ілюзія. В якій вони самі себе тримають».

На його думку, слово має на людей значно більший вплив ніж картинка по ТВ».

А от щодо стратегії побудови стосунків бізнесу з журналістами, то Куликов порадив: «спілкуйтесь з журналістами». Ця теза, уточнив він, стосуються як хороших приводів, так і поганих. Особливо поганих!

«Коли в компанії назріває якась проблема, то думати, що про неї не дізнаються, безглуздо, - каже Куликов. Ініціатива має лишатися за вами, ви перші маєте про це говорити, щоб дати зрозуміти, що вже робите перші кроки на виправлення ситуації».

Спрацьовує, за його словами, простий психологічний прийом: якщо вони про це відкрито говорять, значить вже знають як це вирішити.

Багато питань до Андрія Куликова від слухачів були поза темою зустрічі. І звичайно, традиційно для подібного формату спілкування бізнесу та ЗМІ є тема політики. Адже слухачі Senior Executive МВА мають унікальну можливість отримати відповіді практично на всі важливі для них питання від відомих та успішних управлінців з різних сфер. Зокрема з слухачами цьогорічного набору Senior Executive МВА окрім Андрія Куликова вже зустрілися голова правління Укрсоцбанк Іван Світек та генеральний директор виноторгової компанії Vitis Group Сергій МАЗУР.