Ризики сьогодення, про які має подбати кожен бізнес і особистість: практична дискусія в МІМ

22 жовтня 2021

21 жовтня Ганна Мікулицька, співзасновниця і директорка консалтингової компанії в сфері фінансових рішень «FIN ADVICE», запрошена викладачка Бізнес-школи МІМ, фінансистка з більш ніж 20-річним досвідом, зустрілася з випускниками і гостями МІМ. Темою практичної дискусії стали тренди та ризики, які є важливими для бізнесу і для кожної окремої людини. Щодо трендів, Ганна Мікулицька виділила наступні:

 

Також спікерка детально охарактеризувала 5 основних ризиків:

1 Відставання у діджиталізації, адже «СВІДОМА НЕдіджиталізація – це ризик»

2 Недооцінювання важливості ділової репутації/ якості менеджменту/ особистого бренду

«Я дуже вам рекомендую час від часу перевіряти інформацію про себе та свою компанію у відкритому доступі, адже якісь помилкові дані або навіть схожість ПІБ/ назви компанії з правопорушниками можуть призвести до негативних наслідків для вас»

3 Відсутність фокусу на сервісі/ унікальної продуктової ідеї

«Сервіс – кращий диференціатор, особливо за наявності однакового продукту. Персоніфікований сервіс, тобто той, який надають люди, персональні менеджери, дорожчий. Неперсоніфікований сервіс (боти) – дешевший, але якщо він якісно оцифрований, це вигідно вирізняє серед конкурентів. Хороший сервіс – це виграшна стратегія на майбутнє»

4 Невіра в те, що «сарафанне радіо» «рулить» продажами

«Це найдешевший, але найнадійніший спосіб залучення нових, і головне, лояльних клієнтів. Фокус маркетингових дій зміщується від пошуку нових клієнтів на утримання існуючих (з тією метою, щоб саме вони залучали нових клієнтів). До того ж, це дешевше, ніж намагатися залучити людей «з вулиці»

5 Побоювання/ ненависть до конкурентів

«Колаборації з конкурентами або суміжними компаніями можуть принести кращий результат, ніж сепарація. Коли я працювала в Азії, я спостерігала за успішною колаборацією двох прямих конкурентів. Йдеться про компанію Nestle, що має кавовий підрозділ Nescafe, і компанію Starbacks, що має мережу кав’ярень та продає свою каву. Бренд Nescafe не має власних кав’ярень, але має кавомашини Nespresso. Тож в мережі кав’ярень Starbacks з’явилися капсульні Nespresso-машини та відповідні капсули. Таким чином, компанія Nestle розвинула свою мережу продажів, а Starbacks почала виробляти каву для цих кавових машин. Дивіться уважніше і шукайте можливості для win-win»

Стежте за нашими анонсами, щоб не пропустити корисні та цікаві заходи, які відбуваються в МІМ!