П’ять громадських ініціатив отримають консультації від слухачів МВА

04 жовтня 2021

Майже сім десятків претендентів з усієї України і лише п’ять відібраних організацій. Такий результат конкурсу від MIM та ProBono Club, головна ідея якого – допомогти інституційному зростанню проєктів некомерційного сектора.

 

 До фіналу потрапили:

ГО «Горизонтальні зв’язки», чия діяльність націлена на доступ до реанімацій, питанням взаємодії лікарів з хоспісними хворими та їхніми родичами;

ГО «Диво Гра» - соціальний бізнес з виготовлення спеціальних діалогових карток, що допомагають спілкуватися людям з різними порушеннями мовлення через зображення;

БФ «Старенькі» - соціальна ініціатива для допомоги людям літнього віку;

Інклюзивна кондитерська студія «Соляріс» від БФ «Все можливо», де до роботи залучають людей з інвалідністю;

Соціальне підприємство й ініціатива «Зелена коробка», у фокусі уваги якого – сортування сміття та доступні інструменти для цього.

 

«Цей проєкт має внутрішню назву MBA4НКО, або ж МВА для некомерційних організацій. Для чого ми його взагалі розробляли? У нас є низка організацій, які роблять важливі для суспільства речі, як то допомагають вразливим групам населення. Ми як бізнес-школа розвиваємося, накопичуємо ті знання інституційного розвитку, на які найчастіше у цих ГО просто не вистачає часу і це природньо. Тому ми зрозуміли, що цей проєкт – можливість для ідеальної синергії.  В нас є навички і є простір, де можна їх застосувати», - окреслив ідею, закладену в проєкт директор програми МВА Олександр Сударкін.

Такий проєкт MIM та ProBono Club проводять уперше. При цьому в Європі існує державна соціальна програма, в рамках якої слухачі університетів допомагають соціальним проєктам, застосовуючи власні знання. Є сподівання, що досвід роботи з цими пятьма організаціями стане передумовою для більш масштабної ініціативи, говорить менеджерка з комунікацій Pro Bono Club Ukraine Анастасія Голуб.

 «Подавалися різні організації з багатьох регіонів і розмаїтим спектром діяльності. Це були як великі й відомі організації, так і локальні ініціативи. Щодо тенденцій, у нас було три блоки запитів: маркетинг, менеджмент і фінанси (більшість запитів стосувалися маркетингу). Громадський сектор більше цікавили комунікації, скоріше за все, відчувається брак бюджету на цей напрямок. Дуже багато подалося соціальних підприємств, певно тому, що консультуватимуть ті, хто має відношення до бізнесу», - зазначила Анастасія Голуб.

Після презентацій проєктів слухачі програми МВА розбилися на групи і обрали собі підопічних, з якими вони працюватимуть наступні два з половиною місяці. Протягом цього часу аналізуватимуть поточний стан справ організації, підготують аналітичний звіт про ключові проблеми та розроблять блок рекомендацій і можливих сценаріїв поліпшення роботи та пошуку необхідних ресурсів.