Про драйвери розвитку бізнесу – на березі моря

02 жовтня 2019

Свій черговий модуль, «Операційні драйвери розвитку бізнесу», група SE MBA провела не в звичній лекційній аудиторії, а у форматі виїзного кейсу.

Оскільки модуль відбувався у вересні, в час традиційного для УКраїни оксамитового сезону,  в якості локації було обрано сімейний готель Ruta Family Club Hotel. Співвласником готелю є  Сергій КОРІНЬ – слухач програми SE MBA.

Віталій Цопа, Сергій Воронов та Олег Москаленко – викладачі модулю «Операційні драйвери розвитку бізнесу», - разом із групою розглядали інструменти операційного менеджменту на прикладі Ruta Family Club Hotel, розташованого на першій лінії Чорноморського узбережжя в мальовничому куточку курортної Затоки.

Для більшості слухачів готельний бізнес є незнайомим, адже в групі навчаються управлінці з дуже різних галузей від автомобільного та фармацевтичного ринку до фінансової та дистрибюційної сфери. Утім, всі вони активно включалися в дискусії та розгляд кейсів, побудованих  на діяльності Ruta Family Club Hotel.

 «Часто слухачі програм МВА скаржаться, що викладачі наводять приклади не з їх бізнесу, чи ринку. Утім, вважати, що навчитися бізнесу можна лише вивчаючи кейси, релевантні справі, якою займаєшся, це - помилка. Насправді, цінність бізнес-освіти якраз в тому, щоб дивитися на бізнес системно, без прив’язки до специфіки товару, клієнта або ринку. Коли вивчаєш особливості управління на інших ринках, отримуєш ідеї для свого», - говорить керівник навчального відділу Бізнес-школи МІМ Мирослава Грозінська.

 

Сергій КОРІНЬ, співвласник сімейного готелю Ruta Family Club Hotel. слухач програми SE MBA:

- Колеги знали, де я працюю, і знали, що маю можливість розмістити групу у себе. Тому вони запропонували мені провести модуль на нашій локації, а я - підтримав. Атмосфера сприяла навчанню. Були заняття, які ми проводили безпосередньо на березі моря. Ми провели екскурсію по готелю, і по ресторанному комплексу. Від слухачів я отримав багато порад щодо організації бізнес-процесів. Колеги радо ділилися тим, що їм сподобалося, радили, що можна покращити. У цьому теж була додаткова цінність виїзного модулю для нашого бізнесу. Я підтримую ідею час від часу проводити модулі поза класичними  аудиторіями.