Перший виїзний регіональний модуль: слухачі pre-MBA познайомились із бізнесом в Одесі

31 жовтня 2018

Який він бізнес по-одеському, чи має свою специфіку управління компаніями у причорноморському регіоні та на які ринки орієнтуються місцеві підприємці – на ці та інші питання шукали відповідь слухачі програми pre-MBA «Бізнес» та pre-MBA «Бізнес» (Одеса), які відвідали Одесу минулими вихідними, 26-27 жовтня, в рамках виїзного регіонального модуля.

Програма візиту була насичена на події. Першого ж вечора учасники модуля зустрілись із Дмитром Радуловим, директором Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА, в рамках Менеджмент-кафе, традиційного для Бізнес-школи МІМ формату заходу, який передбачає виступ спікера та подальше обговорення зазначеної теми із учасниками. Організаторами Менеджмент кафе виступили викладач МІМ Вадим Савельєв, адміністратор програм Ірини Нікітіна та партнери Школи в Одесі, компанія BST Consulting.

Дмитро Радулов у розмові із МІМівцями говорив про особливості ведення бізнесу у причорноморському регіоні, зокрема розповів про місцеві компанії у розрізі галузей: агро, промисловість, сервіс.

Наступного дня учасники модуля відвідали компанію «Айсберг», яка вже майже 30 років успішно працює на ринку комерційного холоду та є провідним українським виробником холодильного обладнання для торгівлі. Ознайомчу екскурсію по підприємству проводив керівник виробництва.

«Були в гостях у виробника кастомізиваного холодильного обладнання для торгівельних мереж. Цифри здивували. Ні, навіть шокували. Завантаження виробництва -100% (у проекті другий виробничий майданчик). Продукція на експорт - 80%. Комплектуючі - практично всі - імпорт (в Україні не знайшли відповідну якість). Клієнти - найбільші світові мережі. Стратегія - красиво, дорого, кастомізованно, якісно. Ідеологія - холодильне обладнання для створення "купівельних вражень" в ритейлі», - поділився висновками про візит в компанію Вадим Савельєв.

Згодом МІМівці зустрілись із Дар’єю Антоненко, заступником гендиректора «Айсберг», у зоні відповідальності якої експортні контракти. Обговорити було що, адже компанія постачає свою продукцію до 30 країн світу.

В рамках візиту до компанії слухачі МІМ попрацювали над кейсом та презентували Дар’ї власні ідеї щодо розвитку та розширення бізнесу.

Заключна частина програми – відвідування Одеського морського порту, державного режимного об’єкту. Це один із найбільших українських морських портів і один із найбільших портів в басейні Чорного моря. На МІМівців очікувала оглядова екскурсія та знайомство із потужностями і експортно-імпортними можливостями ОМП.

Такі візити стають невід’ємною частиною навчання на програмах pre-MBA «Бізнес», адже вони підвищують ефективність навчального процесу та дають змогу ознайомитись з діяльністю провідних українських компаній у різних галузях та отримати інсайт про той чи інший вид бізнесу. Досвід і знання, які слухачі отримують протягом виїзних модулів, можуть бути імплементовані в їх власні бізнес-проекти.