Павло Даніман: Як Big Data допомагає бізнесу
23 жовтня 2021
22 жовтня слухачі SE MBA зустрілися з гест-спікером Палом Даніманом, директором з розвитку нових напрямків бізнесу на масовому ринку компанії "Київстар". Темою для обговорення стало використання Big Data.
За словами Павла Данімана, використовувати великі дані потрібно, якщо ви:
- Пропонуєте продукти для мас-маркету: фінанси та страхування, фармацевтика, ресторани та супермаркети, АЗС, роздрібна торгівля тощо
- Розумієте, яку конкретну проблему потрібно вирішити: неефективні маркетингові кампанії, відтік клієнтів, не виконання плану продажів
- Вже знаєте свою аудиторію, маєте клієнтську базу, але хочете її розширити.
«Чим корисна Big Data? Ці дані дозволяють перебачити модель відтоку клієнтів. Таким чином, ви наперед знаєте, що вам потрібно працювати з цим клієнтом, пропонувати йому персональні пропозиції (послуги, знижки, особистий контакт тощо – в залежності від особливостей бізнесу). Такі моделі реально працюють в Київстар. Завдяки цьому 2 млн клієнтів щомісячно відгукуються на персональні пропозиції, які ми формуємо для кожного індивідуально. Таким чином, ми входимо в топ-5 операторів світу з найнижчим відтоком клієнтів», - зазначив Павло Даніман.