Партнерство МІМ та AmCham: системний маркетинг для підприємців у кризу

Завершення програми

01 липня 2020

Завершилася партнерська програма Бізнес-школи МІМ та Американської торговельної палати в Україні з розвитку навичок управління ринковою діяльністю у представників компаній-членів AmCham.

Програма складалася з 10 зустрічей, де викладачі МІМ, Олексій Виноградов, Вадим Савельєв і Наталія Бухалова, вчили слухачів системного маркетингу.

Проект тривав 5 місяців, з лютого по червень. Більше 30 осіб освоїли програму повністю і отримали сертифікати.

"Знання повинні бути системними, - говорить Олексій Виноградов, віце-президент Бізнес-школи МІМ. - Тому ми відразу вирішили, що 10 зустрічей - це необхідний мінімум".

Основна частина програми припала на період карантину. "На зустрічах ми багато говорили про те, як маркетингові рішення, характерні для стабільного ринку, адаптувати до ситуації кризи. Розбирали актуальні ринкові кейси. У дискусіях народжувалися яскраві робочі ідеї, яких не знайдеш в інтернеті. Вони можуть з'явитися тільки в відповідному середовищі. А коли слухачі - менеджери провідних міжнародних та українських компаній, кожен з яких має власні унікальні кейси - це те саме середовище ", - говорить Олексій Виноградов.

Практичний досвід слухачів і системні знання викладачів стали тим унікальним міксом, в якому формувалися нові погляди на ситуацію і маркетинг.

Бізнес-школа МІМ має великий досвід роботи з бізнес-асоціаціями.

"Ми намагаємось бути корисним ресурсом для різних бізнес-товариств. Тому що, наша спільна місія - створити в Україні критичну масу менеджерів, які мислять прогресивно ", - говорить Олексій Виноградов.