Нові виклики в телекомунікаціях
В МІМ пройшла зустріч з маркетинг-директором «Київстар» Павлом Даніманом
23 жовтня 2020Кожен день бізнес стикається з новими викликами, які на шаленій швидкості мчать за епідемією коронавирусу. 22 жовтня в МІМ пройшла традиційна зустріч групи Senior Еxecutive MBA з одним з найуспішніших представників українського топ-менеджменту - випускником нашої Бізнес-школи, маркетинг-директором компанії «Київстар» Павлом Даніманом. Він поділився зі слухачами своїм баченням того, які виклики сьогодні постають перед маркетинг-директором і розповів, як його команда вирішує нові завдання, що з'являються через наслідки пандемії.
Три кити, на яких тримається маркетинг в «Київстар» - це правильно підібрана ціна, екосистема сервісів і персоналізація пропозицій. Павло зазначив, що компанія віддала пріоритет «Моделі підписки», яка стимулює зростання доходів. При цьому «Київстар» не намагається конкурувати тарифами і ціною. Замість цього маркетологи знаходять додаткові елементи диференціації.
«Ми розвиваємо екосистему додаткових продуктів як для клієнтів на масовому ринку, так і для бізнесу: від домашнього інтернету та онлайн ТБ до хмарних рішень і Big Data продуктів. Також ми намагаємося сформувати персоналізовані пропозиції для кожного абонента з огляду на їхні патерни споживання послуг. Такий підхід значно підвищує позитивний відгук і робить наш бізнес ще ефективнішим», - розповів Павло Даніман.
МІМ, в свою чергу, випробував новий формат зустрічі - blended learning. Частина слухачів була в офлайні, а ті, хто не зміг відвідати зустріч «наживо», приєдналися до групи в режимі онлайн. Завдяки спеціально обладнаній аудиторії, учасники групи не тільки бачили один одного, а й відчували себе єдиним цілим, дискутували і задавали питання.
Досвід, яким поділився Павло Даніман, викликав жвавий інтерес аудиторії. Незважаючи на те, що більшість питань розглядалося крізь призму телекомунікацій, дії маркетинг-команди «Київстар» можуть стати мотивацією для пошуку нових можливостей і рішень в будь-якому бізнесі.