Найрозумніші отримують все – про тенденції у галузі освіти від FT&WSJ
16 вересня 2022
Потреба в урізноманітненні студентського складу не нова, особливо для першокласних вишів. Нині вони змушені змінювати свої стратегії відбору абітурієнтів та дивитися у той бік, про який раніше навіть не знали. При відборі кандидатів буде враховуватися не лише наявні знання, але і ті школи, де ці знання отримані. Тобто, в школах іспаномовних та чорних районів практично немає курсів вищого рівня з будь-яких предметів. Попри це, талановитих дітей там не бракує. Як пише WSJ, для визначення придатності кандидатів на вступ, враховають коефіцієнт корисної дії вкладених зусиль та ресурсів. Також певні провідні виші пропонують гарантований вступ тим найкращим випускникам шкіл з бідних районів. Найкращі навіть отримують можливість безкоштовного навчання.
FT опублікував рейтинг програм Masters in Management, які, в першу чергу, створені для тих, хто не має професійного досвіду. У цих рейтингах традиційно домінують європейські школи. Цього року, як і 12 років поспіль, рейтинг очолює швейцарська Сен Галлен. Серед тенденцій цього сегменту – попит на спільні програми різних бізнес-шкіл, які викладаються на різних кампусах. Теми, популярні серед студентів – сталий розвиток, підприємництво та кількісні методи. Гендерний баланс також змінюється: майже половина студентів – жінки. В цілому ж рейтинг зрозумілий та цікавий, та викликає єдине питання: а що там роблять російські школи?!
Пандемія та цифрові технології, зокрема ШІ (штучний інтелект) та метасвіти змінюють ситуацію в освіті. Зокрема, WSJ виокремлює навички, які студенти хочуть отримати у вишах. Серед них – підприємництво у метавсесвіті, етика та ШІ, соціальні навички та налагодження контактів, проектування з урахуванням ризику природніх катастроф та побудова персонального бренду. Метавсесвіт – майбутнє Ельдорадо, тому нинішні студенти прагнуть отримати навички створення та ведення бізнесу в незнайомому середовищі. Питання етики при використанні ШІ вже постає перед нами, зокрема в галузі медицини та відборі на роботу. Потреба в курсах з соціальних навичок та налагодження контактів – результат пандемії та навчання онлайн, коли молодь позбавлена безпосереднього спілкування без екранів. З тією кількістю природніх катаклізмів, з якою ми стикаємося, старі методи в архітектурі, будівництві та урбаністиці вже не працюють. Людство знаходиться в зоні ризику, через це міста і села мають захищати нас. А те, що завдяки персональному бренду можна непогано заробити, ми знали і раніше. Нині такі можливості включають також пряму монетизацію. А де пряма монетизація, там і професійний підхід до створення та використання персональних брендів у соцмережах.
До речі, тому як побудувати персональний бренд, як розвинути лідерські якості та масштабувати продажі і маркетингові стратегії, можна навчитися в МІМ. Осінній навчальний сезон почнеться зовсім скоро, тож встигніть стати частиною спільноти вже цього року.
Найближча в часі презентація можливостей, які пропонує Бізнес-школа МІМ, запланована на 12 жовтня. Дізнайтеся більше за посиланням та оберіть ту програму, яка найкраще підійде саме вам.