Навчання на ризиках: оновлена бізнес-симуляція MarkStrat
31 травня 2022
Бізнес-симуляції - невід’ємна частина освіти в Бізнес-школі МІМ. Одна з них - MarkStrat, яка спрямована на навчання концепціям успішного управління маркетингом компанії в умовах високої конкуренції на ринку.
Бізнес-симуляція має на меті:
- Максимізувати індекс ціни на акцію
- Збільшити частку ринку
- Підвищити обсяг продажів
- Збільшити чистий прибуток
- Інвестувати у дослідження і розробки.
«Зараз ми працюємо з сьомою версією симуляції, яка має набагато покращений інтерфейс, містить багато візуалізацій та графіків, чого не було раніше. Але в цій версії також і більше даних, які мають аналізувати слухачі, зокрема, це стосується блоку маркетингових досліджень. Також наразі немає обмежень щодо роботи виключно з комп’ютерного класу Бізнес-школи. Таким чином, слухачі можуть працювати автономно, в групах, що відкриває більше можливостей для тімбілдінгу, більше простору для дискусій і прийняття відповідних рішень», - розповіла Мирослава Грозінська, завідувач науково-методичного відділу, викладач з бізнес-симуляції MarkStrat в Бізнес-школі МІМ.
Перший показник, за яким рейтингуються компанії, це ціна акції. За умовами бізнес-симуляції слухачі працюють протягом 8 умовних років у висококонкурентному середовищі, де змінюються настрої та вподобання споживачів. При цьому вони мають відповідати на дії конкурентів та збільшувати прибутки.
«Головна перевага будь-якої симуляції в тому, що слухачі можуть ризикувати, не боячись втратити гроші, бо це віртуальне середовище. Тобто можна спробувати ті стратегії, які в реальному житті втілювати страшно, і навчитися на своїх помилках, адже у підсумку всі слухачі проводять аналіз своїх рішень та визначають, де і чому вони допустилися помилок», - зауважила Мирослава Грозінська.