МІМ підготував майбутніх тренерів Центру бізнес-навчання у Таджикистані

22 червня 2021

На фінішну пряму вийшла навчальна програма, яку МІМ реалізує в Республіці Таджикистан. Першими сертифікаційні екзамені здали майбутні тренери Центру бізнес-навчання ДУП «Таджінвест».

Більш, ніж десять авторських розробок різної тематики, які охоплюють найактуальніші напрямки знань для бізнесу, – ось практичний результат майже тримісячного навчання за програмою «Основи створення і управління бізнесом». Основна мета навчання – «виростити» тренерів, які б могли системно навчати місцевий бізнес. Тож крім безпосередньо тренерських навичок слухачі отримали знання з проєктного менеджменту, управління маркетингом, комунікацій тощо – того, що допомагає системно підходити до створення будь-якого навчального блоку. Ці знання і лягли в основу підготовки екзаменаційних робіт, а по факту – готових до практичного застосування тренінгів.

За словами Олександра Сударкіна, викладача МІМ, директора програми MBA, завершення проєкту від МІМ – це фактично початок підготовки до запуску тренінгового центру з відповідними фахівцями.

«Навчання потрібно для вирішення проблеми невеликої кількості бізнес-тренерів у республіці Таджикистан, тих, хто буде навчати далі бізнесменів. Враження залишається дуже позитивне: є ентузіазм, розуміння теми, яке адаптоване до того рівня складності, якого потребує наразі бізнес тут. Це дуже практичні заземлені речі, які можна хоч завтра використовувати», – говорить Олександр Сударкін.

Майже одразу після захисту частина новоспечених тренерів отримала змогу спробувати свої сили на практиці під час зустрічей з великим бізнесом Республіки, для якого викладачі МІМ провели короткі навчальні семінари.

У липні екзаменуватимуться співробітники Агентства з експорту при Уряді Республіки Таджикистан, які потім складуть команду Школи експорту. За спостереженнями викладачів, обидві групи слухачів розкрилися під час навчання і показали хороший результат. У свою чергу команда від МІМ намагалась дати ті знання, які будуть максимально практичними і корисними з урахуванням локального бізнес-ландшафту, говорить Олександр Сударкін.

«Я думаю, що ми встигли сформувати довіру один до одного – це перше. Вони побачили, що ми не просто приїхали накидати їм купу знань, але наша мета – допомогти і розібратися в потребах, в тому як тут працює бізнес, які є складнощі в самій республіці. Вразило те, що слухачі розкривалися поступово. Вони активно працюють і запитують – не сперечаються, але розповідають, як все працює на практиці – коригують програми під себе, запозичують те, що ми пропонували, інтегрують наші матеріали в свої теми».