Маркетинг для фармацевтів: завершилася програма для представників фармгалузі
25 липня 2018
23 липня своє навчання у Бізнес-школі МІМ завершили слухачі програми «Фармакологічний маркетинг», яка була реалізована спільно з компанією «Медікал Дата Менеджмент» (МДМ) – провайдером маркетингових послуг у фармгалузі. Учасниками програми були як співробітники МДМ, так і представники фармакологічного ринку.
Програма була створена як відповідь Бізнес-школи МІМ на потреби фармринку. Вона тривала чотири місяці, протягом яких учасники слухали лекції з принципів управління маркетингом, маркетингового аналізу, digital-маркетингу, реклами і медіапланування, фінансів в маркетингу, навичок презентацій, а також розглядали практичні кейси.
«Від програми я отримав позитивне враження. Навчання у МІМ було усвідомленим рішенням, я йшов у бізнес-школу за знаннями та навичками. Особливо цінними стали знання з digital-маркетингу, які мені знадобляться вже найближчим часом для перегляду стратегії просування продукту онлайн. Хочеться відзначити високий рівень професіоналізму, підготовки та чуйності у всіх викладачів МІМ», - поділився враженнями від навчального процесу Олексій Солощенко, один із випускників програми.