Ліки від вигоряння – МІМ запрошує на Міжнародну лідерську програму на яхтах
16 грудня 2021
Свіже дослідження від Development Dimensions International, міжнародної компанії, що спеціалізується на розвитку персоналу і лідерства, засвідчило – вигоряння в компаніях сягнуло небачених показників. Близько 60% лідерів зазначають, що вони почуваються виснаженими наприкінці робочого дня, що і є вагомою ознакою вигоряння.
Як на практиці подолати це явище, що набуло розмахів епідемії, а заодно навчитися управляти командами через співпрацю – про це йшлося в ефірі чергового випуску МІМ-TV, який поєднав гостей з Литви та України.
За словами Віргініюса Кундротаса, Декана Вищої Школи Адізеса, Президента Балтійської асоціації розвитку менеджменту (BMDA), основна причина вигоряння – стрімкі зміни, з якими непросто справитися, особливо коли підлеглі очікують від керівника рішень, бажано правильних. Однак в умовах невизначеності лідер не знає, яким виявиться його рішення: добрим чи поганим, спрацює воно чи ні. Стрес поглиблюється тим, що обставини змінюються швидше, ніж люди починають впроваджувати щось нове.
- Ми повинні відійти від міфу, що лідер має абсолютно все робити самостійно. Слід рухатися шляхом «participation leadership», тобто у команді лідер передусім має бути хорошим інтегратором, який чує інших. Як говорить автор нашої методології, доктор Іцхак Адізес: “у лідера мають ставати більшими вуха, а рот – меншим”, - говорить Віргініюс Кундротас.
Вчитися таким компетенціям найкраще на практиці та у форматах, які дають змогу в короткі терміни здобути комплекс навичок і тут же їх відпрацювати. Саме тому виникла ідея Міжнародної лідерської програми на яхтах, яку створили у співпраці Бізнес-школа МІМ, Adizes Graduate School (США), Baltic Management Development Association (BMDA) та співвласник Компанії мандрівників «Загор’є».
- Програму, яку ми розробили, я би назвав «нове лідерство». Вона про те, як краще зрозуміти людей в організації, адже подібно до людського організму, компанія розвивається, але іноді припиняє рости і починає старіти. Задача лідера - не дати їй старіти. Ми навчаємо, як випрацювати навички і компетенції для цього. У цій програмі ми будемо говорити, як зрозуміти людей і підключити їх до того, щоб вони брали участь під час прийняття і впровадження рішень, - додав Віргініюс Кундростас.
Ще один співорганізатор травневої лідерської програми на яхтах - компанія мандрівників «Загор'є». Її співвласник, слухач SE MBA Бізнес-школи МІМ, Максим Короленко говорить про те, що тиждень часу, який учасники проведуть в Туреччині, буде і про приємне, і про корисне. Адже зустрічатиме їх п’ятизірковий готель Letoonia у Фетхіє. У мандрівку можна полетіти не одному або навіть взяти з собою усю родину – організатори допоможуть вирішити питання додаткових номерів, якщо учасники захочуть взяти з собою більше як одну людину.
- Яхтинг – дієва модель делегування повноважень «туди» і «назад», це дуже точна і швидка модель комунікації. Поганий той екіпаж, де капітан говорить кожному, що йому треба зробити. А хороший – той, де капітан дає розуміння, куди ми рухаємося, який в нас курс, яка тактика, якщо це гонка, і кожен член екіпажу знає свою ділянку і свою відповідальність. Кажуть, що капітан – це штурвал, а команда – це двигун. І справді, є різниця між екіпажами, які виграють в гонках. Переможці – команди, в яких капітан має великі вуха і маленький рот, де є велика довіра і делегування, - зазначає Максим Короленко, говорячи про те, що головне для команди, коли вона управляє судном.
Вихід в море дає змогу побачити, як дія кожного члена екіпажу впливає на результат, особливо, коли йдеться про змагання. До речі, організатори міркують про формат квесту, у якому команди могли б повправлятися у форматі гонки і відчути, наскільки для спільного результату важить злагодженість дій команди.
Переходьте за посиланням, щоб дізнатися більше про Міжнародну програму з лідерства на яхтах і умови участі в ній.