Корпоративна програма для управлінців фармкомпанії «Дарниця» стартувала в МІМ

17 лютого 2022

Група управлінців з Фармацевтичної компанії «Дарниця» розпочала навчатися на корпоративній програмі в МІМ. Наступні півроку нові знання здобуватимуть 33 співробітники.

Особливість корпоративних програм полягає в тому, що навчальні блоки компонують таким чином, щоб вони якнайповніше реалізували потребу, з якою звертається компанія. У «Дарниці» був запит поглибити знання команди у напрямку маркетингу.

Традиційно відкрила програму Президент Бізнес-школи МІМ Ірина Тихомирова. За її словами, сьогодні всі компанії, і найперше, великі, націлені на глобальний ринок, а отже потребують актуальних знань, які допоможуть реалізувати цю мету.

- У вашій програмі буде курс, результат нашого партнерства із Французькою бізнес-школою INSEAD, – симуляція маркетингової стратегії «MarkStrat». Це ліцензована гра останньої версії, яку проводитимуть спеціально підготовлені викладачі. Ми бачимо величезний запит бізнесу саме щодо маркетингу – це нагальна потреба сьогодення, двигун для розширення ринків. Переконана, що навчити маркетингу добре може тільки той, хто сам у цьому успішний. За весь час існування ми не мали жодної копійки державного фінансування. Більше того, МІМ створював ринок бізнес-освіти в Україні. Ми впевнені в якості наших послуг, бо завжди були для бізнесу і про системний погляд на бізнес-процеси.

Партнерство з «Дарницею» - нове для МІМ. Компанія входить до рейтингу ТОП-50 кращих роботодавців України за версією журналу «Форбс» та бачить розвиток персоналу серед пріоритетів, обираючи для працівників освітні послуги світового рівня. МІМ обрали тому, що лише тут змогли знайти навчальні інструменти такого рівня, яких потребують управлінці компанії, розповіла директор з маркетингу і продажів рецептурного департаменту «Дарниці» Світлана Максимова.

-  У нас був запит не на мотиваційний тренінг, а на серйозне та ґрунтовне навчання. Ми обрали МІМ, бо це насправді про бізнес, про те, як ми будемо вибудовувати його у майбутньому, що ми будемо поліпшувати у нашій компанії в цілому і кожен у своєму департаменті. Ще одна причина, чому саме МІМ, – наявність бізнес-симуляції «MarkStrat», яка є лише тут. Жодна інша школа не запропонувала нам нічого подібного. Я впевнена, що у нас все вийде, і ми станемо на сходинку вище після навчання у МІМ.