Командний маркетинг
Для чого компанія DC Link Group навчає співробітників у МІМ
15 червня 2020У Бізнес-школі МІМ на корпоративній програмі почали вчитися 50 співробітників підрозділів маркетингу, закупівель і продажів компанії DC Link Group, дистриб'ютора ультрасучасної техніки провідних світових виробників.
Наталія Бутенко, керівник відділу маркетингу DC Link Group розповіла, чому в компанії вирішили вчити співробітників саме маркетингу, як корпоративне навчання допоможе поліпшити взаємодію зв'язки маркетинг-закупівлі-продажі та про те, як це вплине на ефективність бізнесу.
Головне глобальне завдання бізнесу - отримати прибуток. Інакше це не бізнес. І звідси випливає завдання кожного співробітника - діяти на своєму місці так, щоб цей прибуток, як мінімум, був отриманий, а як максимум, прагнув до пікового. Мастило, яка дозволяє механізму бізнесу ефективно працювати - це маркетинг.
Тому ми вирішили організувати корпоративне навчання для співробітників саме по маркетингу. Ми хочемо, щоб у всіх сформувалося розуміння, як це працює. Вчити будемо і тих, хто вже в темі, щоб освіжити знання, і тих, хто за родом діяльності не стикався безпосередньо з внутрішніми процесами в цій сфері. Це близько п'ятдесяти співробітників підрозділів маркетингу, закупівель та продажів.
Зв'язка маркетинг-закупівлі-продажі відіграє важливу роль у бізнесі. Треба, щоб всі учасники процесу розуміли, що саме вони роблять і для чого вони це роблять. Маркетологи - сполучна ланка між усіма підрозділами компанії. Закупівельники стоять на вході товарів в компанію. Їм треба враховувати тенденції ринку, запити споживачів, пропозицію виробників, щоб розуміти, яку продукцію розглядати, які бренди закуповувати. А менеджери з продажу стоять з іншого боку ланцюжка - вони працюють на виході, з споживачами. Для них ці знання теж корисні.
У нашій країні, на жаль, у багатьох компаніях йде психологічне дистанціювання маркетингу і продажів. Вони йдуть ніби різними шляхами, які не перетинаються. Я переконана, що це не так.
Щоб цю ситуацію змінити, співробітники цих підрозділів повинні розуміти, цінність і важливість один одного для загального процесу. Цим навчанням, в тому числі, ми хочемо, згуртувати команду і навчити всіх і кожного працювати на загальний результат. Прибрати конкуренцію всередині і спрямувати сили на боротьбу з конкурентами зовнішніми.
Перший ефект я очікую у внутрішніх комунікаціях. Процес взаємодії менеджерів по закупівлях і продажах з маркетологами кардинально зміниться. Після навчання в МІМ ми всі зможемо розмовляти між собою однією мовою. Це дуже ефективно для бізнесу.