Катастрофа як вікно можливостей для бізнесу: Менеджмент-кафе у МІМ
12 вересня 2018
Як очікування та готовність до можливих катастроф впливає на бізнес та стиль менеджменту компанії – тема, яку обговорювали 11 вересня під час Менеджмент-кафе у Бізнес-школі МІМ.
Зустріч традиційно модерували Віце-президент Бізнес-школи МІМ Вячеслав Покотило та викладач, директор програми «Менеджмент та лідерство» Олександр Сударкін. Запрошеним спікером на заході став Андрій Синельников, заступник Технічного директора ПАТ «Донбасенерго» з ремонту, який поділився з присутніми кейсом виходу компанії з катастрофічної ситуації, що виникла у 2014 році в наслідок бойових дій на Сході країни.
Подія співпала з 17 роковинами трагедії 11 вересня у США. Тож присутні не могли оминути даної теми. Зокрема, Вячеслав Покотило наголосив, що теракт, який стався у Нью-Йорку в 2001 році, відкрив вікно можливостей для певних видів бізнесу. Чи могли підприємці Америки спрогнозувати катастрофічні події, що спіткали країну? Ні. Однак деякі з них зуміли скористатися ситуацією на свою користь.
В Україні вже більш ніж 4 роки триває війна. Вона не була очікуваною і змусила бізнес, що має активи на територіях, охоплених бойовими діями або окупованих, шукати шляхи виходу. Так сталось і з ПАТ «Донбасенерго», 2 ТЕС якого знаходяться на Донбасі.
«Після обстрілів влітку 2014 року Слов'янська ТЕС припинила свою роботу», - розповів Андрій Синельников. – Наше завдання було – правильно зупинити обладнання, аби не пошкодити його. Окрім того, ми мали уникнути жертв серед працівників, адже роботи по зупиненню ТЕС велись під час бойових дій».
Наступними завданнями для ПАТ «Донбасенерго» стали оцінка збитків, завданих під час обстрілів, координація робіт по усуненню ушкоджень та введення станції у експлуатацію. Для цього були створені робочі групи. Вже найближчим часом після припинення обстрілів працівники компанії розпочали ремонтно-відновлювальні роботи.
Як зазначив Андрій Синельников, загальна сума збитків, яких зазнала Слов'янська ТЕС, склала 202 млн. грн. А відновити роботу станції вдалось лише в березні 2015 року.
По завершенні виступу пана Синельникова учасники Менеджмент-кафе перейшли до безпосереднього обговорення основних питань зустрічі: до яких катастроф готується ваша компанія; як досвід або очікування катастрофи впливає на бізнес та розвиток компаній; які якості сучасного управлінця є важливими в світі катастроф.