Група топ-менеджерів киргизької компанії Forester розпочала навчання в МІМ

13 вересня 2021

Одинадцять управлінців з Киргизстану стали «першими ластівками» співпраці представників цієї країни з МІМ. Корпоративну програму для топ-менеджерів спеціально розробили на запит компанії Forester, яка працює на ринку Центральної Азії 21 рік і є номером один у напрямку дистрибуції товарів широкого вжитку.

- Перша група – це вся управлінська верхівка компанії. Ми стрімко розвиваємося і зростаємо швидше, ніж конкуренти. У першу чергу нас цікавить управління змінами, емоційний інтелект та performance management. Чому? Бо хорошого головного бухгалтера можна найняти, але soft skills треба розвивати по всіх фронтах і на найближчі 50 років саме вони будуть драйвером успіху, -  поділився очікуваннями від навчання Володимир Папирін, комерційний директор Forester, за сумісництвом – член ради директорів Globus Retail Group, компанії, яка входить у цей холдинг.

Менеджмент авторитарного стилю віджив своє і сьогодні лідери ринку, як то Amazon чи Google, використовують інструментарій, який допомагає розкривати здібності співробітників, дає їм можливість творити і керувати самостійно, спираючись на задачі й цілі, які переслідує компанія. Власне, за цими знаннями слухачі з Киргизстану і приїхали до МІМ.

- Щоб вибрати постачальника освітніх послуг, ми провели тендер. У нас був певний wish list та визначений бюджет. МІМ виявився найбільш гнучким, що я поважаю в бізнесі понад усе, бо вважаю, що треба відповідати на потреби ринку. Також відповідь на наш запит була швидкою, найбільш деталізованою і повною. Пропозиція відповідала нашим очікування в плані вартості, контенту, комунікації і так далі. І це все в комплексі вплинуло на наше рішення навчати людей саме в МІМ. Я сподіваюся на довготермінове співробітництво, - додав Володимир Папирін.

Зі свого боку Президент МІМ Ірина Тихомирова відзначила цінність продовження співпраці з Центральноазійським регіоном, адже цього року Бізнес-школа розпочала партнерство з двома підприємствами Таджикистану. Готуючи спеціальну програму для слухачів з Киргизстану,  упорядкували її таким чином, щоб це було не лише корисно і практично, але найперше цікаво.

-  Ми завжди працюємо з бізнесом і для бізнесу. Враховуючи, що він платить лише за те, що потрібно, і за те, що робиться добре. Саме так ми працюємо. Тому наші взаємини з корпоративними клієнтами тривають десятиріччями. Ми стараємося бути правильним партнером, з яким хочеться будувати взаємини на довгі роки, - підкреслила Ірина Тихомирова.