FT&WSJ: Новини за 12 квітня
12 квітня 2022
WTO cuts forecast for goods trade because of war in Ukraine
https://www.ft.com/content/8397113f-bc37-4376-9bde-339fded97569
На росії справи таки кепські: на думку пана кудріна, який очолює аудиторську палату, падіння їхнього ВВП перевищить 10% через санкції. Світовий банк прогнозує падіння 11,2%. На думку експертів із СОТ глобальне зростання сповільниться та становитиме 3% замість очікуваних 4,7%.
Russia relies on ‘payment theatre’ as bondholders prepare for default
https://www.ft.com/content/9e248abf-aa48-4b32-9f0f-c13289ba44a7
На додачу росіяни погрожують судовими процесами, якщо вони будуть змушені оголосити дефолт за своїми борговими зобов’язаннями. Правда, незрозуміло з ким та де. Там говорять, що санкції штучно його створюють. Проте більшість юристів – як практиків, так і теоретиків, заявили, що шансів для успіху такого позову немає та назвали це «балаганом виплат». Попри всі заходи, які вживаються на московії, всі розуміють, що питання офіційного дефолту – це просто питання часу.
After Many Western Companies Fled Ukraine, a Holdout Adapts to Wartime
https://www.wsj.com/articles/after-many-western-companies-fled-ukraine-a-holdout-adapts-to-wartime-11649669402
Цілком логічно очікувати масованої втечі міжнародних компаній з країни, де точиться війна. Деякі і направду втікли. Проте ті хто лишився та зміг пристосуватися до військової ситуації цілком добре почуваються. Так, завод компанії Leoni - постачальника всіх дротових систем для майже всіх провідних автобрендів лишилася в Україні та змогла налагодити виробничий процес та всю міжнародну логістику. Нині завод працює на 80% довоєнної потужності. 70% продукції заводу в Україні постачається заводам групи Фольксваген. Максимальний простій на заводі групи через брак дротів з України становив 3 дні. На думку автовиробників така ситуація – приклад мужності українців.