Digital-фахівці та їх KPIs – тема обговорення на черговому Маркетинг-кафе у МІМ
25 квітня 2018
Як оцінювати роботу digital-фахівця, які завдання перед ним ставити та, з рештою, скільки платити за такі послуги – питання, на які шукали відповідь 24 квітня протягом дискусії на Маркетинг-кафе "Digital Marketing Spec. - працівник чи сервіс?" у Бізнес-школі МІМ.
До обговорення були залучені експерти Євген Кудрявченко, Founder Vintage Web Production та Ганна Миколаєва, Media Head Havas Group, модерував зустріч Віце-президент МІМ Олексій Виноградов.
Digital як канал просування має величезні можливості, однак для їх ефективного використання необхідне залучення відповідних фахівців. Чи мають це бути штатні працівники або команда агенції, які KPI перед ними ставити? Думки присутніх з цього приводу розділились.
Як зазначила Ганна Миколаєва, універсальних спеціалістів, здатних одноосібно працювати з усіма digital-інструментами, знайти вкрай важко, та й коштувати такий фахівець буде дуже дорого. Альтернативою є послуги агенції, команда якої на умовах part-time буде виконувати ці функції.
Євген Кудрявченко наголосив, що привабити гарного digital-маркетолога можна великими рекламними бюджетами, які водночас будуть мотивувати фахівця до залучення в проект та працювати як фактор самоконтролю: більше бюджет – більше відповідальності – більші KPI та очікування роботодавця від результату роботи.
Це була перша дискусія на Маркетинг-кафе з використанням прямої трансляції. Завдяки чому до обговорення змогли долучитись учасники з Одеси. Вони не лише бачили та чули все, що відбувається в залі, а й спілкувалися з колегами та задавали свої питання експертам. Одне з таких запитань стосувалось доречності використання digital-інструментів у бізнесі, який непов’язаний з Е-commerce. Відповідаючи на нього, Євген Кудрявченко зазначив, що є чимало кейсів, які свідчать про ефективність digital в організації продажів будь-чого, зокрема, як у прикладі, який навів експерт, в сфері девелопменту. Тож, гребувати digital-інструментами не варто незалежно від сфери підприємницької діяльності.