CSR та благодійність обговорили на черговому Маркетинг-кафе у МІМ
12 липня 2018
CSR або КСО – корпоративна соціальна відповідальність бізнесу. Це не нове явищу для українського ринку, однак воно ще й досі малозрозуміле для багатьох представників бізнесу. Навіщо займатись КСО, чи допоможе реноме соціально відповідальної компанії у просування бренду та як взагалі така діяльність впливає на репутацію? Ці та інші питання обговорювали 10 липня у Бізнес-школі МІМ, в рамках Маркетинг-кафе.
CSR повинно бути частиною філософії компанії, вважає Анна Захараш, PR-директор «Київстар». Вона розповіла присутнім про діяльність телекомоператора у сфері CSR. Це різноманітні проекти, які загалом можна згрупувати за трьома типами: освітні, внутрішнє (корпоративне) волонтерство та сім’я і діти.
Чи впливає це на бренд компанії «Київстар»? Анна переконана, що так. На доказ своїх тверджень PR-директор представила результати досліджень, які проводила компанія. «Ми проводили дослідження на базі 1000 респондентів і побачили, що ті люди, які знають про соціальну відповідальність, люблять компанію більше, ніж ті, хто не знає», - зазначила Анна.
Та чи здатна корпоративна соціальна відповідальність вплинути на ставлення аудиторії, що не є прихильниками організації? На думку Захараш, навряд. «CSR працює на тих, хто є симпатиком компанії», - резюмувала Анна.
Чи охоче прості українці та представники бізнес-спільноти долучаються до благодійної діяльності? Кейс від БФ «Таблеточки», який представила Світлана Пугач, доводить, що так. За 7 років існування Фонд заручився підтримкою чималої кількості людей та компаній. Це гроші, які було направлено на допомогу більш ніж 2 тисячам хворих діток. 65% тих, хто жертвував, є фізичними особами, решта, 35% - представники корпоративного сектору.
На якому етапі свого існування бізнес вирішує долучитись до CSR? Як стверджує Олена Лобова, Co-founder Change Communication, ідея корпоративної соціальної відповідальності нерідко «спускається» зверху, особливо якщо мова йде про міжнародну компанію, адже на заході CSR є більш розповсюдженим ніж в Україні. Окрім того, переконана Олена, КСО як явище набуло модного характеру. То чому б не долучитись до тренду, думають представники бізнесу. Нерідко корпоративна соціальна відповідальність стає позицією власника бізнесу, якому ця тема особисто близька та цікава.
З якою б метою компанія не вирішила займатись CSR, цього не варто робити виключно у маркетингових цілях, застерігає Катерина Засуха, Директор, керуючий партнер агенції «Ефективні комунікації». «КСО – це виконання базових забов’язань бізнесу», - наголошує вона.
Маркетинг-кафе – це регулярні відкриті заходи, які проводить Бізнес-школа МІМ. Зазвичай темою для обговорення стають найактуальніші та найцікавіші питання, що турбують представників бізнесу та маркетологів зокрема. Модераторами даної зустрічі виступили віце-президент Бізнес-школи МІМ, директор програми pre-MBA «Маркетинг» Олексій Виноградов та постійний запрошений викладач МІМ, Генеральний директор компанії Ukrainian Marketing Group Наталія Бухалова.