Чесність, відкритість і лояльна клієнтська база: випускники МІМ про останні маркетингові тренди

Ми підготували для вас підбірку спостережень, практичних порад та рекомендацій від гостей ефіру, виділивши ті, якими дійсно можна посилити власний бізнес.

21 березня 2021

Для бізнесу останній рік став випробуванням на гнучкість у підходах та якості комунікації з клієнтом. Сьогодні у просуванні продукту як ніколи важливі чесність та відкритість – одностайні у цьому твердженні досвідчені експерти українського маркетингу, учасники ефіру на МІМ-ТV «Маркетинг після пандемії: що працює сьогодні».

Катерина Співакова, директор комунікаційної агенції PLEON Talan, співголова комітету з питань медіа та комунікацій Американської торговельної палати. Випускниця МВА, 2010.

 

Андрій Губинський, керуючий партнер Craft Innovations. Випускник МВА, 2010. Запрошений викладач МІМ.

 

Віталій Ткаченко, консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу, маркетинговий досвід – більше 20 років. Випускник MBA, 2008.