Бізнес-школа МІМ презентувала консалтинговий центр
07 березня 2018
30 років успішної роботи бізнес-школи МІМ в сфері освіти для менеджерів і власників бізнесу, а також консультацій підприємців для внутрішнього і зовнішнього ринків, дозволили акумулювати достатній досвід і знання для створення повноцінного Консалтинг-центру.
Презентація нового проекту відбулася в кінці лютого за участю консультантів-фахівців Центру:
- віце-президента МІМ, к.е.н., бізнес-консультанта Олексія Виноградова;
- керівника Консалтинг-центру МІМ, директора з продажів та маркетингу Impression Electronics Євгена Толчініна-Бурунского;
- бізнес-консультанта з маркетингу Вадима Савельєва,
- професора, консультанта і аудитора сертифікатів ISO Віталія Цопи;
- консультанта з фінансів Любові Цимбал.
Консалтинг-центр: кому, навіщо і для чого
Олексій Виноградов поділився з аудиторією ідеєю виникнення Консалтинг-центру: "Зазвичай, після випуску студенти і викладачі підтримують зв'язок, радяться і обговорюють кейси. З того часу, як запити на консультації стали регулярними, а не стихійними, з'явилася потреба у створенні системи знань і фахівців".
Навіщо корпорації з досвідченими менеджерами консультант? Як зазначає Вадим Савельєв, незалежно від кваліфікації і тривалості роботи в сфері, наше око має схильність замилюватися. Саме зацикленість на операційних процесах не дозволяє побачити картину в цілому. "Не можна побудувати щось більше, поки ви перебуваєте всередині будівлі. Косметичний ремонт, дрібні поліпшення можливі, але розширення буде тільки після виходу назовні ", – пояснює глава Вадим Савельєв.
Любов Цимбал висвітлила теми фінансового і управлінського обліку, можливості і ризики в цих галузях. Наскільки коректна і придатна до використання інформація у вашій звітності? Для з'ясування та якісної перевірки цих даних пані Цимбал запросила звертатися до Консалтинг-центру.
Гарний-поганий консультант
Що повинен зробити кваліфікований консультант під час роботи з компанією? Який його кінцевий продукт?
McKinsey вивели методологію "тотальна оптимізація виробництва" (ТОВ). Згідно з ТОВ, кінцевий продукт залученого спеціаліста – не поліпшення/закріплення результатів або вирішення проблеми. Тримати у штаті такого співробітника – невиправдано велика витрата. Саме тому консультант повинен зайти в компанію і «породити» собі подібних кваліфікованих менеджерів. Його завдання – підштовхнути, навчити, пояснити, а не працювати на керівництво і вирішувати нагальні проблеми. Співпраця з таким залученими кадром є не симптоматичним лікуванням проблеми, а повноцінний апгрейд системи і менеджерів, зокрема.
"Бажаю усім бути результативними і ефективними, а жінкам ще й ефектними. До речі, знаєте, що означає «ефектна жінка»? Та, яка досягає максимальної краси при мінімальних зусиллях", – на такій веселій ноті професор Віталій Цопа, якій в рамках презентації Консалтинг-центру провів свій майстер-клас "Поліпшення і сертифікація систем менеджменту відповідно до міжнародних стандартів", завершив свій виступ.