Анонс: Як пережити шторм: економічна стійкість у добу геополітичних змін – лекція Едгара Брітцгі
29 травня 2023
Проєкт ReІnforceUA – добра нагода зустрітися з давніми друзями МІМ. Едгар Брітцгі має понад 25 років досвіду в мультикультурному управлінні, консультуючи великі корпорації з питань бізнес-стратегії, управління брендом і управління змінами, а також міжкультурного лідерства. У 2018 році він у якості запрошеного викладача читав лекції для слухачів програми DBA, а нині готовий ділитися знаннями з широкою аудиторією.
31 травня зустрінемося на лекції Едгара Брітцгі з актуальною для сьогодення темою – «Як пережити шторм: економічна стійкість у добу геополітичних змін». Починаємо традиційно о 18.00 за Києвом.
Щоб долучитися онлайн і поставити спікеру питання, реєструйтеся за посиланням: https://reinforceua.com/lectures/48.
Едгар Брітцгі навчався у Швейцарії, Німеччині, Франції та Сполучених Штатах, працював консультантом і менеджером з маркетингу в кількох галузях промисловості. Потім приєднався до провідного швейцарського банку UBS, щоб створити та очолити групу корпоративного маркетингу. Під його керівництвом банк запустив і успішно реалізував стратегію «Один глобальний банк – один глобальний бренд». На базі цього досвіду, Accenture найняли його як міжнародного партнера, щоб обслуговувати великі компанії в Європі та керувати маркетингом у ASG. Едгар є членом кількох наглядових та дорадчих рад компаній у Європі та Азії.
З 2007 року Едгар обіймає посаду голови Combo Management, міжнародної консалтингової компанії, та консультує великі глобальні корпорації щодо бізнес-стратегії, управління брендом, управління репутацією та управління змінами.
Едгар має МВА, є запрошеним професором Бізнес-школи МІМ і викладачем Global Brand Academy (Тайбей). Він має досвід викладання у Вищій школі бізнесу/Університеті Меріленда (Європа), Європейському центрі менеджменту в Брюсселі, Швейцарському інституті бізнес-адміністрування SIB (Цюрих), а також був запрошеним лектором у NTUT Тайваню та HSG Швейцарії. Має численні публікації в міжнародних виданнях.