Академія роздрібного бізнесу – новий великий проєкт DC Link та МІМ

11 листопада 2021

Обмін досвідом, обговорення реальних кейсів та знання від викладачів нашої Бізнес-школи – все це отримали слухачі Академії роздрібного бізнесу, яка відкрилась у МІМ. Це новий масштабний проєкт, який Бізнес-школа реалізовує у партнерстві з провідною дистриб'юторською компанією DC Link Group.

- Ідея в тому, що ми збираємо реальний бізнес, який продає електроніку, ІТ-обладнання, побутову техніку по всій Україні і створюємо для них платформу, на якій можна, з одного боку, обмінюватися досвідом, а з іншого – прослухати лекції з макроекономіки, менеджменту, стратегічного маркетингу. Це буде низка заходів, присвячених окремій сфері продажів: від побутової техніки до інформаційних технологій, - зазначив Вадим Савельєв, директор з розвитку DC Link Group, викладач Бізнес-школи МІМ.

Під час відкриття Академії Віцепрезидент МІМ Олексій Виноградов зазначив, що Бізнес-школа давно товаришує з  DC Link Group і вже біля півсотні представників компанії вчилися або навчаються у нас зараз. Також він наголосив на тому, що системна бізнес-освіта міняє мислення і дає структурне розуміння бізнес-процесів. Це той механізм, який дозволяє узагальнити і підсилити практичні напрацювання і досвід, який має керівник чи власник, та підійти осмислено до того, що можна назвати «управлінським чуттям».

- Звісно, є різниця у навчанні в Україні і за кордоном, де молодь отримує диплом і майже одразу починає свій шлях з керівних позицій. В Україні так історично  склалося, що актуальним є інший тип освіти - executive education для вже готових топів. У нас середні вік у групі - десь 34-38 років. Найкоротша програма – півроку, бо сформувати системне мислення в маркетингу, менеджменті, фінансах не можна за менший час. Логіка прийняття управлінських рішень, базові принципи, які слухачі прошивають у своє подальше життя, це і є продукт освіти у бізнес-школі, - додав Олексій Виноградов.

Що може бути кращим прикладом дієвості такої освіти, аніж нові проєкти та бізнеси, які виникли в стінах МІМ? Комерційний директор DC Link Group, викладач МІМ, Євгеній Толчінін-Бурунський, зазначив, що в аудиторіях Бізнес-школи народилось чимало компаній, які на сьогодні мають розгалужені дистриб’юторські мережі і успіх на ринку. Також серед елементів успіху компанії DC Link Group він відзначає той факт, що близько півсотні топів здобули освіту чи нині продовжують навчання в МІМ.

- Сьогоднішній день – це приклад партнерських взаємин: коли ми разом створили цей продукт – Академію. І спільними зусиллями ми маємо змогу дати вам ті речі, які ви на звичайних тренінгах у компаніях ніколи не отримаєте. Хочу сказати загалом про цінність партнерства і чим воно є: це коли ми граємо  в довгу в одні ворота і створюємо спільні стратегії, захищаємо партнерів, їхню маржу. Це коли спільними інвестиціями у рамках країни, бренду чи визначеної території, вибудовуємо довготривалі взаємини, які допомагають виробити в довгостроковій перспективі кращий результат, ніж у короткостроковому проміжку часу. Для нас це важливо і ми намагаємося нести це в маси, - сказав Євгеній Толчінін-Бурунський.

У рамках Академії роздрібного бізнесу слухачі мали змогу працювати з викладачами МІМ: Михайлом Кухарем, Олексієм Виноградовим, Іреною Ульяновою, чиї імена добре відомі в царині економічної експертизи, стратегічного маркетингу тощо. 

Наступний модуль Академії роздрібної торгівлі відбудеться вже незабаром.