Світлана Крузе
МВА 2011
Коли весь світ на паузі - важливо зупинитися і знайти радість у тому, що тебе оточує. Зрозуміти, що в твоєму житті справжнє, а що – нав’язане суспільством.
Начальник відділу внутрішніх комунікацій та зв'язків із громадськістю ДП «Лакталіс-Україна» (Président, Galbani, Parmalat, Lactel, etc.)
У спільноті МІМ вас знають як
Багато знайомих записали у своїх телефонах мене як «Світлана President». Мабуть, тому що я ну дууууже лояльна до компанії, у якій працюю, і до продукції, яку ми випускаємо )))
Що відбувається у вашому бізнесі
Підприємства «Лакталіс» в Україні відносяться до компаній критичної інфраструктури, тобто ми продовжували працювати впродовж карантину. Наші виробництва вжили всіх необхідних заходів для запобігання поширенню інфекції коронавірусу.
Усі підрозділи компанії відреагували досить швидко: топ-менеджмент створив кризовий штаб та запровадив бюлетень кризового комітету для постійної комунікації зі співробітниками; відділ закупівлі, навіть не знаю якими зусиллями (хоча знаю: наш директор відділу закупівель, наприклад, сам їздив на бази збирати по 1-3-5 літрів дезінфектанту, «бо не можна гаяти часу»))), забезпечував дефіцитними засобами індивідуального захисту та дезінфікуючими засобами, а також створював резерв інгредієнтів та упаковки. на випадок, якщо перекриють сполучення між областями; менеджери компанії організували роботу своїх підрозділів, враховуючи відсутність громадського транспорту (співробітники зі службовими автомобілями допомагали комерційній команді); генеральний директор нашої компанії залишив родину в іншій країні та прилетів в Україну, щоб підтримати бізнес та людей, які повинні продовжити працювати в такий складний період – його вчинок надихнув багатьох; HR, логістика, відділ закупівель молока, комерційна команда, фінансисти, бухгалтерія та інші – усі працювали як один злагоджений механізм. Як результат, протягом усього карантину ми виконували 100% заявок, а це означає, що шанувальники нашої продукції хоча б у цьому питанні не відчували стрес та дефіцит. )))
Звісно, змінився і мікс продуктів. Споживачі почали віддавали перевагу базовим продуктам (сир, сметана, UHT-молоко, масло). Але від смачного та корисного надовго не відмовишся (наші десерти – це щось неймовірне ))), особливо коли інші задоволення під забороною. Тому ми залишаємося оптимістами, навіть випустили у квітні кілька запланованих новинок. ))
Чи приносять зараз вам користь МІМівський знання та зв'язки?
Я працюю у сфері PR. Більш глибокі знання з фінансів, макро- та мікроекономіки допомагають при спілкуванні з генеральним директором та топ-менеджментом.
Щодо зв’язків з МІМ-спільнотою, то не можу сказати, що користуюся ними часто. Мабуть, це пов’язано з тим, що я багато років працюю в одній компанії. А от наша група, яка наступного року буде відзначати 10 років з моменту випуску, стала МІМ 2011-сім’єю. Ми підтримуємо зв'язок і досі, навіть не дивлячись на те, що один із наших одногрупників сьогодні живе в Австралії, а інша – переїхала до США.
Чого навчив карантин і криза
Інколи дуже важливо зупинитися. Не на 2 тижні відпочинку, після яких треба ще 2 тижні відпочивати, адже ти як скажений повинен був кудись летіти, їхати, плисти… А от так, на жаль, як зараз. Коли весь світ стоїть на паузі. Коли ти маєш час подивитися навколо та знайти радість у тому, що тебе оточує, і з’ясувати, які уподобання в твоєму житті справжні, а які – нав’язані суспільством.
Що ви зробите, коли буде вже «все можна»?
Я зроблю те, що до карантину сприймала, як само собою зрозуміле, але тепер хочу пережити з відчуттям вдячності: прогулятися улюбленим Києвом без маски, запросити батьків та рідних у гості та влаштувати гучну вечерю, відвідати улюблений ресторан та сходити до кіно чи театру.
До речі, ми вже плануємо зустріч нашої МІМівської групи. Випуск «модульщиків» 2011 року, знайте, коли я обніматиму вас при зустрічі, я буду це робити із вдячністю, адже за обіймами з друзями я теж скучила як ніколи!